EOT Ankara Ağız ve Çene Cerrahisi

Ağız ve Çene Cerrahisi Ankara

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi klinik ve radyografik yöntemler   yardımıyla, lokal – genel anestezi veya sedasyon altında   ameliyathane ortamında cerrahi işlemlerin yapıldığı bölümdür.   Ağız ve çene cerrahisi, diş ve çene bölgesindeki hastalıkların   tanı ve tedavisinin yapıldığı birimdir. Diş   çekimi, gömülü diş operasyonu, implant, çene   kırığı tedavisi, çene tümörü, apse ve kistlerinin   saptanması ve tedavisi, protez ve ortodontik tedavi öncesi   dokuların düzenlenmesi gibi ağız ve diş sağlığını ilgilendiren   pek çok konu çene cerrahisi kapsamındadır. Yanak, damak, dil,   dudak gibi yumuşak doku ve dişler, kemikler, eklem olarak   sıralayabileceğimiz sert dokuları ilgilendiren her türlü rahatsızlığın teşhisini   ve cerrahi tedavisini kapsar.

Diş Cerrahi Klinik
Ankara Çene Cerrahisi

Sterilizasyon

Tibbin temel kuralı “ once zarar verme”dir. Dolayısı ile bu bilinçle
klinigimizde sterilizasyon islemleri uluslararası kalite değerlerine ve hasta haklarına bağlı kalarak, kalite yönetim sistemi doğrultusunda ; dünya standartlarında bilimsel yenilikleri takip ederek yapilmaktadir.
Günümüzde hızla artan Hepatit B, Hepatit C ve AIDS gibi kan yoluyla ve vücut sıvıları ile bulaşan enfeksiyon hastalıklarının en önemli bulaşma yollarından biri, hatta belki de en önemlisi diş tedavileri sırasında olmaktadır.bu bağlamda kliniğimizde otoklavlar,yüzey dezenfektanları,tek kullanımlık malzemeler ve ADA nın sterilizasyon kuralları doğrultusunda çalışılmaktadır.

Radyoloji Tanı Yöntemleri

Hasta muayenesi klinik ve radyolojik yöntemler ile yapılmaktadır ve doğru tanıya iki yöntemden yararlanılarak varilir.
Ağız içinde sadece çürük dişler ve iltihaplı diş etleri karşımıza çıkmaz. Tüm dünyada kabul edildiği gibi çene kemikleri ve eklemi, tükrük bezleri, dil ve ağız içinde görülen tüm yumuşak dokuların hastalıkları diş hekimliğini ilgilendiren konulardır.
Bu yapı ve dokular küçük bir alanı kapsamakla birlikte, anatomik olarak karmaşık bir yapı oluştururlar. Gözle yapılan ağız içi muayenesine ek olarak radyolojik muayenelerde de teknolojiden faydalanmaktayız. Ayrica implant planlamalarında mevcut kemik durumu implant ve protetik planlamayı etkilemektedir. Bun yüzden genel olarak digital periapikal röntgen, digital panaromik röntgen ve gerektiğinde de konik isinli bilgisayarlı tomografi (KIBT) den yararlanmaktayız.

MAHALL KULE OFİS

Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bul. No: 274 B-Blok  Kat:15 Daire:167  06530 Çankaya/ANKARA

(0312) 466 22 77 - (0533) 598 56 71

Google Map