Ankara Yirmilik Diş Çekimi Fiyatı 2024

Yirmilik Diş Çekimi Fiyatı

Ankara Yirmilik Diş Çekimi Fiyatı 2024

Yirmilik dişler çenenin en arkasında yer alan ve çeneyle uyumu olmamasından dolayı çekilmesi gereken yetişkin dişleridir. Alt ve üst çenenin en arka kısmında konumlanan yirmilik dişler, çoğu kişide çenelere uyum sağlayamamasından dolayı ağrı ve apseye neden olmaktadır. Tüm dişlerden en son çıkmakta olup yetişkin dişleri olarak bilinmektedir. 20’lik diş çekimi mutlaka önemsenmesi gereken bir konu olup sağlık sorunlarına neden olması halinde müdahale edilmesi önem taşır. Yirmilik diş çekim fiyatı ve diş çekimleri konusunda uzman hekim kadromuzla dişlerinizin sağlığını korumaktayız. Bu konuda bizimle iletişime geçebilirsiniz.

20’lik Diş Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Yirmilik dişler bazı kişilerde sağlık sorununa neden olmadan kolay bir şekilde çekimleri gerçekleşirken bazı kişilerde çene yapısına uyumlu olmayıp gömülü halde olmaktadır. Bu gibi durumlarda 20’lik diş çekimi işlemleri güvenli bir şekilde ameliyatla gerçekleştirilebilir. Ameliyat kararları uzman hekimlerimiz tarafından çekilen röntgenler doğrultusunda verilir.Diş yapısına kesi atılarak birkaç parça halinde çıkarılma sağlanır ve bölge temizlendikten sonra dikişler atılarak işlem sonlandırılır.

Yirmilik Diş Çekimi Fiyatı

Ankara  20’lik diş çekimi için genel olarak belirli bir ücret söylenmesi mümkün değildir. Her kurumun kendine göre belirlediği ücretler varken bu durumun en önemli nedeni çekimin nasıl yapılacağıdır. Röntgen sonrasında ameliyat ya da normal çekim kararı verilmesi halinde ücretler ile ilgili mutlaka görüşme sağlanmalıdır. EOT Klinik Ankara olarak merkezimizde hastalarımız için en uygun fiyatlarla hizmet vermekte olup uzman hekim kadrosuyla başarılı çekimler yapılarak hastaların ağız ve diş sağlığını korumaktayız.

Yirmilik Diş Çekimi Ücreti 2024

Yirmilik diş çekimi fiyatı için mutlaka iyi bir araştırma yapılması ve ön görüşme için muayene olunması önemlidir. EOT Klinik Ankara olarak merkezimizde en uygun fiyatlarla hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Diş çekimlerinde cerrahi ya da normal işlemler uzman hekim kadromuzla yapılarak hastalarımızın sağlıkları bizler için önem taşır. 20’lik Diş Çekimi Fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere hemen ulaşabilirsiniz.

20’lik Diş Ağrısı Belirtileri Nelerdir?

Yirmilik dişler oluşumlarını genellikle ergenlik çağının sonunda tamamlar ve bu sürecin ardından sürme dönemlerine geldiklerinde kişide birçok belirti görülmesine neden olurlar. 20lik diş ağrısı belirtilerini şu şekilde sıralayabiliriz:

• Çiğneme ve ısırma sırasında ağrılar,
  • Yemek yerken, su içerken veya konuşurken ağzı açmakta zorlanmak,
  • Diş etlerinde hassasiyet ve apse,
  • Ağız kokusu,
  • Yüzün farklı bölgelerinde ağrılar,
  • Baş ağrısı,
  • Yutkunmakta güçlük,
  • Lenf bezlerinde şişlik.

20’lik Diş Çekimi Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Diş çekimlerinden sonra mutlaka uzman hekimlerden bilgi alınmalı ve süreç hakkında tüm detaylar öğrenilmelidir. Ameliyat ve 20lik diş çekimi sonrasında kan sızıntısı görülmesi normal bir durumdur. Uzman hekimin belirlediği süre boyunca pıhtılaşma olması için yiyecek ve içecekten bir süre uzak durulmalıdır. Ağrı oluşması da normal olup mutlaka uzman hekimlerimiz tarafından önerilen ağrı kesiciler kullanılmalıdır. Herhangi bir şişliği önlemek için buz kompreslerinden faydalanılırken aynı zamanda kanama riskini arttıracağından dolayı ilk 24 saat sigara içilmemelidir.

20lik Diş Çekimi Sonrası Ağrı

Diş çekimlerinde ve özellikle 20lik diş çekimi sonrasında hastaların en çok merak ettiği konu ağrı ve kanamadır. Kanama sızıntı şeklinde olması normal kabul edilirken anestezinin etkisinin geçmeye başladığı zamanlarda ağrı oluşması da normal bir durumdur. Uzman hekimlerimiz tarafından önerilen ağrı kesici kullanımları ağrıların hafiflemesine son derece yardımcıdır. Önemli olan nokta ağrıların ve kanamaların geçici olduğunu bilmektir. Geçmeyen ve uzun süreli devam eden ağrı, kanama ya da farklı diş sorunlarıyla ilgili mutlaka hekimlere bilgi verilmelidir.