Çayyolu Çocuk Diş Doktoru Ankara

Çayyolu çocuk diş doktoru

Çayyolu Çocuk Diş Doktoru Ankara

Çayyolu çocuk diş doktoru tedavi hizmetlerimiz Eot Klinik Ankara bünyesinde siz değerli hastalarımıza hizmet vermektedir. 0-13 yaş grubu çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlıklı olarak korunmasını, çürük, travma, kalıtımsal  ve benzeri etkenlerin bu dişlerde oluşturduğu sorunların giderilmesini  amaçlayan bir diş hekimliği ana dalıdır. Çocuk diş hekimliği, bebeklik çağından itibaren çocukların ağız-diş sağlığını ve çene-yüz bölgesi gelişimini takip ve tedavi eder ve koruyucu önlemleri alır.

Çocuğum ilk diş doktoru muayenesine ne zaman gitmeli?

Çayyolu çocuk diş doktoru  ilk diş hekimi ziyareti, çocuğun doğumunu takiben 1 yıl içerisinde yapılmalıdır. Erken yaşlarda yapılan diş hekimi muayenesi çocuklarımızın sağlıklı gülüşlerini korur ve gelecekte oluşabilecek problemlerin önlenmesine yardımcı olur, çocuklarımızın çocuk diş hekimine alışmasını sağlar, böylece oluşabilecek korkuların önüne geçer.

Çocuk dişlerinin tedavisinde neden çocuk diş doktoru tercih edilmeli?

Çocuğunuzun diş tedavilerini gerçekleştirecek doktorun pedodonti uzmanı olması, ilerde oluşabilecek diş hekimi korkusunu ortadan kaldırarak, çocuğunuzun daha uyumlu ve diş sağlığı konusunda daha bilinçli birey olması konusunda atılacak önemli bir adımdır.Çünkü pedodontistler,’ önce dişi değil, çocuğu düşün’ felsefesi doğrultusuna uygun psikolojik yaklaşımlar ile önce çocuğun sevgi ve güvenini kazanmayı hedefler daha sonra kolaydan zora, kademeli bir tedavi yaklaşımı ile ağrısız bir şekilde diş tedavilerini gerçekleştirmeyi amaçlar. Eot Klinik Ankara olarak Çayyolu çocuk diş hekimi uzmanı ile silere hizmet vermektedir.

Çocuk Diş Doktorularının verdiği hizmetler nelerdir?

Çayyolu bölgesine yakın olan kliniğimizde  çocuk diş hekimi Koruyucu Uygulamalar:

• Sağlıklı ve dengeli beslenme ile ilgili bilgilendirmek
  • Çocuklara ağız hijyeni alışkanlığını kazandırmak ve kişiye özel koruyucu programlar belirlemek,
  • Ebeveynlerin çocuklarının ağız hijyeni konusunda bilgilenmesini sağlamak,
  • Dişlere flor uygulamak,
  • Gerektiği durumlarda dişlere fissür örtücü uygulamak,
  • Çocuklardaki zararlı alışkanlıkların (parmak emme, dil itme v.b) dişler üzerindeki etkilerine karşı koruyucu ve durdurucu ortodontik tedaviler uygulamak ,
  • Dişlere gelen travmayı engellemek için spor yapan çocuklara diş koruyucularını uygulamak.

Tedavi Uygulamaları:

• Süt ve daimi dişlerdeki çürüklerin dolgu tedavisi
  • Süt ve daimi dişlerde kanal tedavisi
  • Diş çekimi
  • Dişlerde oluşan renklenmelerin ve plakların uzaklaştırılması
  • Dişlerde düşme ve kazalar nedeniyle meydana gelen kırıkların tedavisini içermektedir.